Rabobank Wisselweek

november 5, 2016 nieuws

In opdracht van de Rabobank mochten wij in de week van 31 oktober tot en met 4 november 2016 de Rabo Wisselweek organiseren, in samenwerking met de evenementencoördinator van Rabobank Oss Bernheze. Een mooie uitdaging om 14 bijeenkomsten binnen 5 dagen te realiseren binnen één groot gebouw. Flexibele inzet van de op grootte van de groepen aanpasbare ruimten, gastvrije ontvangst, goede techniek en een prettig verblijf in een tot sfeervolle omgeving omgetoverde tennishal waren de kernwaarden die we moesten volbrengen. Door een goede, heel fijne en intensieve samenwerking met zowel de evenementenexpert van Rabobank Oss Bernheze die als onze contactpersoon fungeerde als de gekozen leveranciers kunnen we stellen: missie volbracht. Het was een eer om deze uitdaging aan te gaan en we kijken terug op een mooie week met talloze mooie, inspirerende en nuttige bijeenkomsten, zoals de finale van het D-tv programma ‘De Pitch’, gepresenteerd door Anne-Marie Fokkens, College Tour met Meike de Jong, Jan Versteegh en La Fuente, de finale van de Clubkas Campagne met gastheer Peter Faber, lezingen over duurzaamheid, ondernemen, dialecten en de toekomst. Graag bedanken wij Rabobank Oss Bernheze voor het vertrouwen en de opdracht dit evenement te realiseren en danken we Sanne, Annemarie, Stephanie en alle collegae voor de fijne samenwerking in al deze bijeenkomsten.

Sanne Radsma en Annemarie van Daalwijk, Rabobank Oss Bernheze:
“Ontzorgen, dat is het eerste waar ik aan denk wanneer ik aan Ron en Impression Events denk. Van 31 oktober t/m 4 november hebben wij de Rabo Wissel Week georganiseerd. Een week, een locatie, 14 events en 3.500 gasten. Ron zorgde ervoor dat alles goed verliep, was flexibel, innovatief en enthousiast. Mede dankzij Ron hebben we een week neergezet waarvan iedereen nog van aan het nagenieten is. Waar leden de kans hadden elkaar te ontmoeten onder het genot van een hapje en drankje, waar infotainment aanwezig was en waar kennis gedeeld werd. Ron, bedankt!”