In het weekend van 22 en 23 juli mochten we twee prachtige dagen organiseren voor Van Munster Recyclers te Oss, ter gelegenheid van de opening van het nieuwe pand en 85-jarig jubileum. In twee dagen mochten we zo’n 1.100 gasten ontvangen. Op vrijdag met een feest met rondleidingen, foodfestival door Van Gruijthuijsen catering, ceremoniemeester Christel de Laat, Theatergroep Amicitia, Stiltlife en muziek van The Night Flight, Raymon Hermans en Samantha Steenwijk. Op zaterdag een open dag waarbij hele families genoten van de rondleiding, kinderattracties en hapjes. Familie van Munster en directie, dank voor het vertrouwen en graag tot een volgende keer!
Familie van Munster, Van Munster Recyclers en Reisswolf:
“Op aanraden van Van Gruijthuijsen Catering hebben wij Ron van Gelder gevraagd om onze opening en het 85-jarige bestaan van het bedrijf mee te organiseren. Er werd door hem goed geluisterd naar onze wensen en Ron denkt met je mee. We hebben uiteindelijk een onbezorgd openingsfeest en open dag gehad. Onze medewerkers en klanten hebben ook genoten van de mooie dag(en), vooral de aankleding en de catering viel goed in de smaak. Kortom, het was een goede samenwerking.”
Nadat we eerder de opening van het nieuwe pand mochten verzorgen op het Pivot Park in Oss, tekenden we nu voor het jubileumfeest.
Op de meest exclusieve drijvende locatie, de fantastische Blue Rhapsody, werden de gasten met alle egards onthaald. Zij genoten bij de ondergaande zon van de rondvaart over de Waal bij Nijmegen en verbleven op het topdeck en het panoramadeck terwijl de heerlijke hapjes en het diner van hoge klasse werden geserveerd.
De avond werd afgesloten met een feestavond op het Mainstage deck.
Krista van Linder en Sjan van Donzel, Bio Connection:
“Zoals je weet hebben we een geweldige avond gehad om ons 15-jarig jubileum te vieren. Enkele reacties van gasten waren:
‘Jullie kunnen terugkijken op een zeer geslaagd jubileumfeest. Dank daarvoor.’
‘Complimenten voor het feest. Ambiance, kwaliteit van alle zaken was perfect. Echt van grote klasse. Genoten!’
‘Het eten was geweldig, chique, goed verzorgd.’
‘De uitstraling van het schip was boven verwachting, een klasse op zich. Heerlijk om even buiten te zijn maar ook de binnenruimtes lenen zich goed voor een gesprek maar ook een feest van formaat.’
Kortom; Uitstekende organisatie, ons is al het werk uit handen genomen waardoor we zelf ook een onbezorgde avond hebben beleefd. Gasten voelden zich in de watten gelegd en het feest was van grote klasse. Nogmaals bedankt!”
Voor Spierings Mobile Cranes mochten wij een gigantisch evenement verzorgen zoals in Oss en omgeving maar zelden voorkomt. Het 30-jarig jubileum met als hoogtepunt de introductie van de eerste hybride mobiele torenkraan ter wereld ‘City Boy’ voor zo’n 650 (inter)nationale genodigden op de relatieavond en talloze belangstellenden tijdens de open dag.
Verspreid over 3 dagen kwamen zo’n 6.000 mensen naar dit mooie bedrijf waar we de productiehal hadden omgetoverd tot een prachtige feestelijke locatie. Op het terrein buiten plaatsten we een tribune van drie verdiepingen voor 750 personen en een decor van 18 meter breed en 16 meter hoog. Een bouwkundig hoogstandje vol techniek in licht, geluid en special effects, waaronder een led-scherm van 15 meter breed.
Meerdere malen werd een strak geregisseerde show opgevoerd waarbij de City Boy zijn opwachting maakte voor het publiek. Uiteraard werd op deze 3 dagen in de hal ook voorzien in heerlijke hapjes, lunches, diners en entertainment.
Bekijk HIER de volledige, spectaculaire onthullingsshow.
Graag danken we Spierings Mobile Cranes voor het vertrouwen bij dit bijzondere moment.
Koos Spierings, CEO Spierings Mobile Cranes:
“Eind november 2017 vond de SpieringsSummit plaats. Een groots evenement waarbij ons 30 jarig bestaan werd gevierd en tevens de introductie van de eerste hybride mobiele hijskraan ter wereld; de SK487-AT3 City Boy. Onze gasten hadden alleen maar lovende woorden na het evenement. Van offertestadium tot natraject was de organisatie in handen van Ron. Hij heeft ons veel werk uit handen genomen, het driedaagse evenement was meer dan geslaagd dankzij de kennis en kunde van Impression Events.”
De Ledenavond van Rabobank Oss Bernheze stond in het teken van vier thema´s. Bij ieder thema was een speciale gast uitgenodigd om hierover zijn of haar kijk te geven. Joep Kemkens over ´duurzaamheid en wonen´, Damian van Essen over ´jongeren en hun toekomst´, Liz Chermin over ´voeding en innovatie´ en Paul van Tilburg over ´ondernemen en groei´.
Bij binnenkomst werden de gasten muzikaal ontvangen door zangeres Annemiek Vendelmans met haar gitarist. Mick Stender en zijn band speelden hun eigen muziek bij de naborrel wat zelfs leidde tot een paar dansjes.
Peter de Bruin, directievoorzitter Rabobank Oss Bernheze:
“Creatief, betrokken en slagvaardig! Ron weet een evenement in z’n kracht te zetten. Bovendien zorgt hij dat alles op rolletjes verloopt. Zeer prettige samenwerking!”
Saskia Muris, Rabobank Oss Bernheze:
“Bedankt Ron, wederom vakwerk geleverd! Bedankt voor je creativiteit, betrokkenheid en ontzettend prettige samenwerking.”
Op 16 maart 2019 mochten wij voor de vijfde maal de organisatie van het Business Gala Oss in handen nemen. Bij aanvang was deze keer door het bestuur gekozen welk thema het zou gaan worden; WINNING MOOD, Ondernemen is Topsport.
De voor ons gebruikelijke taken werden weer voorgelegd aan ons, vanaf invulling met entertainment en catering tot aankleding en de onthullingen, communicatie met partners en gasten. De gasten werden de gehele avond voorzien van heerlijke, luxe hapjes. Het programma werd muzikaal ingevuld door een live band, deejay en een spetterend optreden van ‘Lady of Soul’ Berget Lewis.
De onthulling van Veelbelovend Ondernemer werd voorafgegaan door een act met zang en sport, dat laatste door drie Osse toptalenten die hun passie voor het voetlicht brachten. De onthulling van Ondernemer van het Jaar was een wedstrijd tussen twee teams van Berghem Sport die enkele weken voor het gala was opgenomen en uitmondde in een spectaculair einde.
Een avond die bol stond van Oss sporttalent, mede door een lichtvoorstelling met zwart-wit foto’s van 13 sporters op de 13 ramen in de ontvangstruimte.
Edith Bosch, judoka, wereldkampioen, Olympisch medaillewinnares, presentatrice:
“Ron is zeer prettig om mee samen te werken en professioneel . In de voorbereiding liet Ron mij de locatie zien en vertelde mij hoe alles er uit zou gaan zien. Het lukte me toen nog niet goed om er een voorstelling bij te maken. Toen het zover was kon ik mijn ogen niet geloven. Echt prachtig! Super professioneel, galastijl met alles erop en eraan. Mocht je ooit een event organiseren dat stel ik voor dat je Ron vraagt om het te doen. Grote creativiteit, alles tot in de puntjes geregeld en strakke organisatie. Het is een hele mooie avond geworden. Dank voor de samenwerking Ron!”
Berget Lewis, zangeres:
“We waren erg onder de indruk van de fijne samenwerking. Het podium en het lichtplan was fantastisch, dit heb je echt goed geregeld!”
Jorg Zwaans, voorzitter Business Gala Oss:
“Ron heb ik leren kennen als een prettig persoon en als een extreem betrokken organisator! In dit geval in 2019 bij het Business Gala Oss. Hij onderscheidt zich enerzijds door het creatieve en conceptmatige denken, dat hij goed en vernieuwend weet over te brengen. En anderzijds onderscheidt hij zich in de uitvoering. Vooral door zijn vaardigheid om snel en vakkundig te schakelen tussen allerlei belanghebbenden: Zowel het bestuur van het gala als de artiesten, prijskandidaten/ winnaars, sprekers (o.a. burgemeester) etc. Wat mij betreft het complete plaatje als partner voor welk event dan ook; klein en groot!”
Ook in 2019 mochten wij ClubSupport organiseren voor Rabobank Oss Bernheze met Christels Club Carrousel. Vier achtereenvolgende dagen gingen we met Christel de Laat en haar bagage op pad in het totale werkgebied. Het resulteerde in een complete georganiseerde chaos, waar de verenigingen en onze gasten de hoofdrollen in speelden.
Peter de Bruin, directievoorzitter Rabobank Oss Bernheze:
“Creatief, betrokken en slagvaardig! Ron weet een evenement in z’n kracht te zetten. Bovendien zorgt hij dat alles op rolletjes verloopt. Zeer prettige samenwerking!”
Laura van Lanen, Rabobank Oss Bernheze:
“Ron blijft je elke keer verrassen, creatief, behulpzaam en niks is teveel. Geweldige ideeën en volledig ontzorgd worden? Vraag Ron!”
Saskia Muris, Rabobank Oss Bernheze:
“Bedankt Ron, wederom vakwerk geleverd! Bedankt voor je creativiteit, betrokkenheid en ontzettend prettige samenwerking.”
In oktober 2019 mochten wij voor Rabobank ‘s-Hertogenbosch en omstreken de finale avond van ClubSupport organiseren. Het werd een mooie avond die door Jochem van Gelder werd gepresenteerd met de nodige humor. Onderdeel van de avond was de Regio-Kennisquiz met vragen over de vier kernen van het werkgebied van deze Rabobank. Zangeres Esther van Heeswijk opende de avond en zorgde voor een muzikale entree van de gasten.
Stephanie Fransen, Rabobank ‘s-Hertogenbosch en Omstreken:
“Mede door de zeer goede organisatie van Ron van Gelder hebben wij een fantastische finale avond van Rabo Club Support beleefd bij Maaspoort Sport & Events. Tijdens de avond hebben we met alle deelnemende verengingen de RegioQuiz gespeeld, die onder leiding van Jochem van Gelder, hilarische momenten heeft opgeleverd.
De Week van de Coperatie bestond dit jaar uit 7 evenementen die in 4 dagen op de tennisbanen van De Rusheuvel werden georganiseerd. We mochten wederom alle zorg uit handen nemen en maakten samen met de verschillende projecteigenaren deze week tot een succes waar we enkele duizenden leden mochten verwelkomen.
Het programma bestond uit een middag voor senioren met Antje Monteiro en Christel de Laat, een avond voor ouders van pubers, een middagworkshop mobiel bankieren en ′s avonds de verkiezing Starter van het Kwartaal op een zakelijke bijeenkomst. Ook was er voor de kleinsten een leuke middag met het Efteling Kids Radio Muziekfeest en kwam Victor Mids aan Meike de Jong vertellen over zijn leven. Uiteraard trad hij ook, waarbij enkele gasten uit het publiek werden betrokken. De week werd afgesloten door presentator Jochem van Gelder met een regioquiz en zangeres Esther van Heeswijk tijdens de finaleavond van de Clubkascampagne.
Een prachtig evenement om te mogen organiseren, van eerste opzet, aankleding en inrichting tot entertainment en regie.
Graag danken we Rabobank Oss Bernheze dat we voor de derde achtereenvolgende keer creatief en organiserend eventpartner mochten zijn.
Op 1 oktober 2019 mochten wij in opdracht van de Talentencampus Regio Oss de eerste regionale Talentenbeurs organiseren. Ruim 70 bedrijven presenteerden zich aan studenten en andere geïnteresseerden in de Rusheuvel.
In 2021 mochten we de tweede editie organiseren en was de belangstelling nog groter dan in 2019.
In november 2022 mogen we wederom tekenen voor de organisatie van deze beurs waar Talenten en bedrijven elkaar persoonlijk ontmoeten.
De vierde maal dat we het Business Gala Oss mochten verzorgen was het tijd voor iets anders, iets heel anders.
We kozen voor een nieuwe locatie, het IBN-gebouw in Oss, met een entree van 200 meter lang waar verschillende soorten van kunst werden getoond. Via deze gang kwamen de gasten in de ruimte waar de onthullingen van de Ondernemer van het Jaar en de Veelbelovend Ondernemer plaatsvonden.
Zo’n 80 mensen waren betrokken bij catering en entertainment dat soms overvloeide in elkaar.
De avond werd afgesloten met een spectaculair 4,5 uur durend optreden van deejay La Fuente met 8 dansers en 30 kilo confetti.
Graag danken we het bestuur van Stichting Business Gala Oss dat we voor de vierde achtereenvolgende keer creatief en organiserend eventpartner mochten zijn.
Jelle van Gangelen en Peter Taylor Parkins, bestuur Stichting Business Gala Oss:
“Business Gala Oss 2018 3.0 was in alle opzichten een geweldig feest! Allen bedankt. Het was een topper!”
Het was ons een eer dat we gevraagd werden om de ceremonies en het entertainment in te vullen bij de SamenLoop voor Hoop in Heesch. Natuurlijk hoefden we niet lang na te denken en hebben we volmondig ‘ja’ gezegd tegen het bestuur.
Een kleine twee jaar zijn wij met heel veel mensen belangeloos bezig geweest om dit evenement vorm te geven. Uiteraard heeft Impression Events deze tijd ook vol overgave gestoken in het goede doel, het KWF Kankerfonds.
Met optredens van vele bands, zangers, zangeressen, dansers en acrobaten hebben we bijna 24 uur aan programmering ingevuld en mochten we een spectaculair hoog bedrag bekend maken aan het einde van deze indrukwekkende 24 uren.
Petra van Teeffelen, voorzitter SamenLoop voor Hoop Heesch:
“Ron heeft twee jaar lang op persoonlijke titel, onbezoldigd, al zijn kennis en vaardigheden ingezet. Dit heeft geresulteerd in een geweldig programma waarin drie ceremonies centraal stonden: een mooie Openingsceremonie, de aangrijpende Kaarsenceremonie en een indrukwekkende Slotceremonie. Daarnaast waren er op twee podia vele optredens te beluisteren. Ron heeft de juiste snaar weten te raken in de mix van vermaak, ontroering en ontspanning. Ook de regie was subliem. Naast dat Ron een vakman pur sang is, is hij uiterst gedreven, betrokken én gezellig. Duizendmaal dank daarvoor!”
In verband met het jubileum van dit bedrijf werd ons gevraagd een dagje uit te organiseren voor de medewerkers en hun partners.
We namen de groep mee van Ravenstein naar Nijmegen voor een leuke groepsactiviteit, een bezoek aan de stadsbrouwerij van Nijmegen en dit alles onder het genot van een lunch, drankjes en borrelhapjes.
De dag werd afgesloten met een diner aan de Maasdijk, met een prachtig uitzicht vanaf het balkon aan de zaal van Restaurant Het Veerhuis.
Graag danken we Tenzing Accountants voor het vertrouwen bij dit bijzondere moment.
Op 18 maart 2017 mochten we voor de derde maal op rij het Business Gala Oss organiseren in opdracht van het bestuur, dit keer met thema ‘The Sky is the Limit’.
De Rusheuvel te Oss werd omgebouwd tot ‘Airport Gemeente Oss’. De gasten genoten van gerechten van internationale restaurants en cateraars, met daarbij muziek van Strings of Heart en onze huisdeejay Abba.
Nadat presentatrice Anne-Marie Fokkens iedereen toesprak, Hans en Wouter waren gekroond tot Veelbelovend Ondernemer(s) en Ivan de Ondernemer van het Jaar werd, gingen de voetjes van de vloer op de muziek van Night Flight to Rio.
Wederom mochten wij de gehele organisatie verzorgen waaronder de totale invulling met entertainment, techniek, aankleding en catering.
Graag danken we het bestuur van Stichting Business Gala Oss dat we voor de derde achtereenvolgende keer creatief en organiserend eventpartner mochten zijn.
In opdracht van de Rabobank Oss Bernheze mochten wij opnieuw de Week van de Coöperatie organiseren. Een mooie opdracht om 11 bijeenkomsten binnen 7 dagen te realiseren binnen één groot gebouw, De Rusheuvel in Oss.
Flexibele inzet van de op grootte van de groepen aanpasbare ruimten, gastvrije ontvangst, goede techniek en een prettig verblijf in een tot sfeervolle omgeving omgetoverde tennishal waren de kernwaarden die we moesten volbrengen. Door een goede, heel fijne en intensieve samenwerking met zowel de medewerkers van de Rabobank Oss Bernheze als de gekozen leveranciers kunnen we stellen: missie volbracht.
Het was een eer om deze opdracht aan te gaan en we kijken terug op een mooie week met talloze mooie, inspirerende en nuttige bijeenkomsten, zoals de Clubkascampagne met Jochem van Gelder en Nance Coolen, optredens van Jan Keijzer en Anny Schilder en College Tour met Jan Kooijman en Lauren Verster. Op de afsluitende avond mochten, naast zangeres Maan, vijf regionale zangtalenten optreden met de Marcel Fisser Band , bekend van het tv-programma ‘Beste zangers’.
Graag danken we Rabobank Oss Bernheze dat we voor de Week van de Coöperatie wederom hun eventpartner mochten zijn.
Annemarie van Daalwijk en Ingeborg van Dongen, Rabobank Oss Bernheze:
“Jouw enthousiaste inzet én expertise hebben ervoor gezorgd dat deze Week van de Coöperatie in 2017 nog succesvoller was dan dat deze vorig jaar al was. Met jouw net iets andere –evenementen- blik heeft de week een professionelere uitstraling gekregen en een grote diversiteit in de programmering. We hebben de begeleiding met een gerust gevoel aan je over gelaten. Dit gaf ons rust en vertrouwen in de uitkomst. En dat heb je helemaal waargemaakt. Door jouw inzet en betrokkenheid kunnen we terugkijken op een TOPweek!”
Na het succes van het Business Gala Oss in 2015, werd Impression Events opnieuw en unaniem door het bestuur gekozen om de gehele organisatie in handen te nemen in 2016.
Bekijk HIER de 3D-visualisatie ‘Van sporthal tot gala locatie’
Conceptdesign ‘Van Nature Ondernemend’ en totale realisatie hiervan
Locatie, aankleding, licht, geluid, voorbereiding presentatie
Catering in samenwerking met drie Osse restaurants, een chocolatier en een cateraar
Afterparty met Beethoven Exclusive afgewisseld door deejay
Vormgeving en regie onthullingen Ondernemer van het Jaar en Veelbelovend Ondernemer
Communicatie sponsoren en gasten
Begeleiding opbouw en afbouw gehele evenement
Regie draaiboek en voorbereidingen, communicatie hierover richting bestuur
Jelle van Gangelen, voorzitter Stichting Business Gala Oss:
“Het Business Gala Oss 2016 ligt inmiddels weer achter ons. Van de 660 gasten, sponsoren, ambassadeurs en leveranciers hebben wij alleen maar lovende woorden mogen ontvangen over de kwaliteit en sfeer van de avond. Iedereen heeft zich fantastisch vermaakt! Het team van ‘Impression Events’ heeft hieraan een belangrijke bijdrage geleverd! Namens het bestuur van de Stichting Business Gala Oss wil ik jullie hiervoor enorm bedanken, zonder jullie inzet was deze prachtige avond niet mogelijk geweest! Voor de komende edities van het Business Gala zal ik zeker weer een beroep doen op jullie enthousiasme en expertise.”
In de tuin van MediSpa Annelies verzorgden we een tuinfeest in het thema ″White with a touch of green”. Zo veel mogelijk in het wit, inclusief de gasten, meubilair, entertainers en decoratie. Op enkele plekken kwamen fris groene elementen op hun plek.
We verzorgden het entertainment, licht en geluid en de totale aankleding, inclusief tent met veranda en witte en groene decorstukken.
Annelies en Paul Aarts, MediSpa Annelies:
“Bedankt voor de geweldige organisatie en de fijne samenwerking! Wij en onze gasten hebben een sensationele ‘white night’ gehad! Om nooit te vergeten! Het was helemaal top! Evenementenbureau Impression Events: Warm aanbevolen!”
In opdracht van de Rabobank mochten wij in de week van 31 oktober tot en met 4 november 2016 de Rabo Wisselweek organiseren, in samenwerking met de evenementencoördinator van Rabobank Oss Bernheze. Een mooie uitdaging om 14 bijeenkomsten binnen 5 dagen te realiseren binnen één groot gebouw. Flexibele inzet van de op grootte van de groepen aanpasbare ruimten, gastvrije ontvangst, goede techniek en een prettig verblijf in een tot sfeervolle omgeving omgetoverde tennishal waren de kernwaarden die we moesten volbrengen. Door een goede, heel fijne en intensieve samenwerking met zowel de evenementenexpert van Rabobank Oss Bernheze die als onze contactpersoon fungeerde als de gekozen leveranciers kunnen we stellen: missie volbracht. Het was een eer om deze uitdaging aan te gaan en we kijken terug op een mooie week met talloze mooie, inspirerende en nuttige bijeenkomsten, zoals de finale van het D-tv programma ‘De Pitch’, gepresenteerd door Anne-Marie Fokkens, College Tour met Meike de Jong, Jan Versteegh en La Fuente, de finale van de Clubkas Campagne met gastheer Peter Faber, lezingen over duurzaamheid, ondernemen, dialecten en de toekomst. Graag bedanken wij Rabobank Oss Bernheze voor het vertrouwen en de opdracht dit evenement te realiseren en danken we Sanne, Annemarie, Stephanie, Laura, Esther en alle collegae voor de fijne samenwerking in al deze bijeenkomsten.
Sanne Radsma, Rabobank Oss Bernheze:
“Ontzorgen, dat is het eerste waar ik aan denk wanneer ik aan Ron en Impression Events denk. Eén week, één locatie, 14 events en 3.500 gasten. Ron zorgde ervoor dat alles goed verliep, was flexibel, innovatief en enthousiast. Mede dankzij Ron hebben we een week neergezet waarvan iedereen nog van aan het nagenieten is. Waar leden de kans hadden elkaar te ontmoeten onder het genot van een hapje en drankje, waar infotainment aanwezig was en waar kennis gedeeld werd. Ron, bedankt!”
In 2015 mochten wij het Business Gala Oss organiseren. Na een uitgebreide selectieprocedure is Impression Events unaniem door het bestuur gekozen als creatief en organiserend eventpartner van dit prestigieuze ondernemersfeest.
Ontwerp gehele evenement
Unieke locatie Ocean Diva
Vergunningen en communicatie
Catering in samenwerking met Osse bedrijven
Avondvullend entertainment
Regie op en vormgeving van onthullingen
Traject uitnodigingen en relatiebeheer
Communicatie leveranciers
Draaiboek en regie gehele traject en event
Jelle van Gangelen, voorzitter Stichting Business Gala Oss:
“Namens het bestuur van de Stichting Business Gala Oss wil ik je enorm bedanken voor de geweldige bijdrage aan het Business Gala Oss in 2015! Je inzet, enthousiasme, expertise, locatiekeuze en organisatietalent heeft eraan bijgedragen dat wij als bestuur vol vertrouwen uitzagen naar het Gala en na afloop van het Gala enorm veel complimenten hebben mogen ontvangen van een record aantal bezoekers! We hebben er dan ook zonder enige twijfel voor gekozen ook in 2016 de organisatie aan je toe te vertrouwen. Samen met het bestuur van het Gala zullen we zorgen voor een opnieuw bijzonder en succesvol Gala in 2016!”
Het feest om de Weg van de Toekomst officieel te openen stelden we ons voor midden op deze N329. We kregen toestemming om de weg af te sluiten voor deze bijzondere gelegenheid. Een compleet evenemententerrein werd ingericht onder het viaduct ter hoogte van de Meubelboulevard.
Met het plaatsen van een tijdscapsule in de wand van de tunnel werd het officiële moment vormgegeven. Optredens van Sax with the DJ, Dale Cana en Acrobatic Wheel Sensation maakten het programma compleet terwijl men genoot van een hapje en drankje op deze bijzondere plek.
Tevens konden een aantal geluksvogels de weg van bovenaf bekijken door middel van meerdere rondvluchten per helikopter.
Gwenny Cremers en Elga Willems, Gemeente Oss & Provincie Noord-Brabant:
“De opening van de Weg van de Toekomst was tot in de puntjes geregeld. Ron neemt werk uit handen, brengt structuur aan én is flexibel. Ook heeft hij goede en creatieve ideeën. We hebben met veel plezier met hem samengewerkt!”
Op één van de warmste zaterdagen van het jaar mochten we de feestavond verzorgen van het kersverse bruidspaar Kari & Rob.
Op een prachtige locatie in de natuur, aan het water, plaatsten we een mooi doorzichtig feestpaleis. Deze ultieme zomerbeleving resulteerde, met dank aan het prachtige weer, in een spetterend feest.
Met een grote diversiteit aan hapjes, live cooking, verschillende soorten bubbels en muziek, werd het een feest dat over een groot deel van de Maas galmde.
Rob en Kari:
“Ron is meerdere keren bij ons thuis geweest om te zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld werd. Hij heeft veel ideeën en tips gegeven, ook praktische zaken waar wij nog niet over hadden nagedacht. Hij begrijpt wat je wil en geeft goede aanvulling. Impression Events is echt een aanrader voor iedereen die een TOP-feest of evenement wil geven!”
Voor het openbare afscheidsfeest van toenmalig burgemeester Klitsie werden alle inwoners van Oss uitgenodigd.
Zo’n tweeduizend mensen kwamen naar het grasveld voor het gemeentehuis, waar een compleet evenemententerrein was gerealiseerd.
Meer dan 600 personen hebben bijgedragen aan het programma vol dans, muziek en cabaret.
Willem van den Elzen en Chris Perreijn, Gemeente Oss:
“Ron heeft op een uitstekende manier het grootse afscheid van de Osse burgemeester begeleid: 600+ vrijwilligers op een tijdelijk overdekt podium, van eerste schets voor het terrein tot de regie op catering, licht, geluid en alle optredens op de avond zelf. Goed werk!”
“Ik zei het na afloop al tegen jou en Sander, jullie hebben een meer dan prima festijn neergezet. Alles volgens plan, in een heel prettige sfeer, bereid om van plan te veranderen als dat nodig was. Bedankt voor de prettige samenwerking!”
Op 5 februari 2016 mochten we de opening van het nieuwe pand van BioConnection verzorgen, op het Pivot Park in Oss.
De prachtige ruimte in het pand, op dat moment nog niet in gebruik, was een ultieme locatie om de gasten en relaties te ontvangen. Verder werden er rondleidingen gegeven door de medewerkers en werd iedereen voorzien van een glas bubbels om een toost uit te brengen, vergezeld door heerlijke hapjes.
Na de maaltijd die we in een winters thema verzorgden voor de medewerkers, mochten in de avond alle partners en kinderen bij hoge uitzondering een kijkje nemen in het bedrijf.
Graag danken we BioConnection voor het vertrouwen bij dit bijzondere moment.
De gemeente Oss gaf ons opdracht de organisatie van de opening van het nieuwe gemeentehuis te organiseren.
De gevel van het splinternieuwe gemeentehuis werd als doek gebruikt voor een spectaculaire licht- en effectsshow waarmee de compleet verbouwde locatie officieel werd geopend.
Met ook optredens van lokale artiesten en speeches werd deze avond een prachtig moment.
Renske van Grinsven, Gemeente Oss:
“Hier op het gemeentehuis hebben veel mensen het nog over de geslaagde (her)opening van het Osse gemeentehuis. Zelf ben ik erg tevreden over het verloop van het feestelijke evenement en kijk ik terug op een prettige samenwerking.”
Het splinternieuwe Wedstrijdbad van Golfbad Oss moest op spectaculaire wijze worden geopend.
Voorafgegaan door een hele show met dans, licht, muziek en speeches, werd iedereen getrakteerd op drankjes en hapjes, onder muzikale begeleiding van een live jazzband.
Peter Jongsma, directeur Golfbad Oss en Wedstrijdbad Oss:
“Een bijzondere gebeurtenis, een regelrecht succes. Dit vergt van de organisator creativiteit, enthousiasme, veel voorbereiding, een goede planning en een strakke regie. Ron, daarvoor wil ik jou en alle anderen hartelijk bedanken. Een vlekkeloze prestatie van jewelste!”
Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek, offerte of brainstormsessie!
EVENEMENTENBUREAU IMPRESSION EVENTS | RON VAN GELDER
Kantoor: Jeneverbes 193 | 5345 JB | Oss
www.impressionevents.nl | info@impressionevents.nl | 06 5391 5585 | KVK: 17273923 | BTW id: NL001764693B34